Implantacja stomatologiczna to najbardziej nowoczesna metoda uzupełniania brakujących zębów. Implant to śruba lub cylinder wykonany z materiału biozgodnego, tytanu. Umieszczony w kości zrasta się z nią (zjawisko osteointegracji). Implanty zrośnięte z kością tworzą bazę, na której mocowane są elementy protetyczne zastępujące utracone zęby.
  • Zastosowanie implantów:
  • Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w implantologii z wykorzystaniem sprawdzonych i certyfikowanych implantów Systemu Alpha-Bio, Nobel-Biocare oraz Implant-Direct:

• przy braku zębów trzonowych (można w ten sposób uniknąć konieczności noszenia protezy ruchomej)
    • przy bezzębiu

Wszczepienie 2 do 4 implantów zapewnia bardzo dobrą stabilizację protezy całkowitej. Wszczepienie większej ilości implantów może stanowić podstawę do rekonstrukcji pełnego łuku zębowego za pomocą mostu, bez konieczności użytkowania ruchomej protezy.

• Etapy leczenia implantologicznego:
    • Konsultacja lekarza implantologa połączona z oceną zdjęć RTG, określenie planu leczenia. Przed planowanym leczeniem implantologicznym konieczne jest wyleczenie innych zębów, usunięcie kamienia nazębnego, usunięcie korzeni zębów.
    • Wszczepienie implantów. Zabieg polega na wprowadzaniu implantów do kości. Prowadzony jest w znieczuleniu miejscowym. Dzięki precyzyjnej technice, specjalistycznemu instrumentarium i dobrym środkom znieczulenia miejscowego zabieg jest całkowicie bezbolesny.
    • Po uzyskaniu trwałego połączenia pomiędzy implantami a kością (okres od 2 do 6 miesięcy w zależności od jakości kości) dalsze leczenie protetyczne.
2008 © www.implantygebski.pl design by www.3ssence.pl